Corvette C8
Stingray използва нова версия на базирания на LS GM двигател с малки блокове, извлечен от LT1 на C7 Stingray , сега наречен LT2 . Новият атмосферен 6.2 L V8 е с мощност от 490 к.с. (365 kW; 497 к.с.) при 6450 об/мин и 465 lb⋅ft (630 N⋅m) въртящ момент при 5150 об/мин, подобрение с 40 к.с. (30 kW) 41 PS) и 10 lb⋅ft (14 N⋅m) спрямо изходящия C7 Corvette Stingray. Двигателят използва система за смазване със сух картер . Подобно на C7, C8 включва активно управление на горивото или деактивиране на цилиндрите , което се използва, когато автомобилът е подложен на сценарии с ниско натоварване, като например движение по магистрала.
Двигателят има два радиатора, по един от всяка страна отпред. Пакетът Z51 включва трети радиатор, вода-вода и вода-маслен радиатор [ поясни ] от задната страна на водача, охлаждащ както двигателното масло, така и смазката на трансмисията, вкарвайки въздух през отвора на задния четвърт панел.
Опционалната спортна изпускателна система NPP довежда общата изходна мощност до 495 к.с. (369 kW; 502 PS) и въртящия момент до 470 lb⋅ft (637 N⋅m). Chevrolet твърди, че C8 може да ускори до 60 mph (97 km/h) за 2,9 секунди, когато е оборудван с опционалния пакет Z51; Колата и водачът записаха коригирано време от 2,8 секунди.